Преработих схемата с цел да се избегнат гореспоменатите недостатъци.
Освен това стъклата се вдигат едно по едно последователно с цел да се избегне прекомерно моментно натоварване.
Новата схема е базирана на микроконтролер PIC16F84:

Т1 - T5 могат да бъдат всякакви NMOS с Ids > 2A , Uds > 15V и Rds < 0,005 Ома.
Аз съм ползвал IRLR8743
Начинът на свързване е сходен с този на първата схема:
Пин 1 ---> Модул B1, конектор А, пин 6
Пин 7 ---> Шаси (-12V)
Пин 8 ---> Модул B1, конектор F, пин 2
Проводникът от пин 2 на конектор F се срязва и се свързва с пин 2 от схемата.
Останалият отрязан проводник (в посока към модул B1) се свързва към пин 8 от схемата.
Следващите връзки касаят буксата на шофьорската врата (конектор D30)
Пин 3 ---> конектор D30, пин B7
Пин 4 ---> конектор D30, пин B8
Пин 5 ---> конектор D30, пин C2
Пин 6 ---> конектор D30, пин C3
Пин 9 ---> конектор D30, пин C10
HEX dump - ът е в прикачения файл.
Освен това стъклата се вдигат едно по едно последователно с цел да се избегне прекомерно моментно натоварване.
Новата схема е базирана на микроконтролер PIC16F84:

Т1 - T5 могат да бъдат всякакви NMOS с Ids > 2A , Uds > 15V и Rds < 0,005 Ома.
Аз съм ползвал IRLR8743
Начинът на свързване е сходен с този на първата схема:
Пин 1 ---> Модул B1, конектор А, пин 6
Пин 7 ---> Шаси (-12V)
Пин 8 ---> Модул B1, конектор F, пин 2
Проводникът от пин 2 на конектор F се срязва и се свързва с пин 2 от схемата.
Останалият отрязан проводник (в посока към модул B1) се свързва към пин 8 от схемата.
Следващите връзки касаят буксата на шофьорската врата (конектор D30)
Пин 3 ---> конектор D30, пин B7
Пин 4 ---> конектор D30, пин B8
Пин 5 ---> конектор D30, пин C2
Пин 6 ---> конектор D30, пин C3
Пин 9 ---> конектор D30, пин C10
HEX dump - ът е в прикачения файл.
Comment